covid19-banner

Orange Motors heet u van harte welkom in onze showrooms en werkplaatsen. Naast het verzorgen van mobilteit zorgen wij ook voor uw gezondheid en die van onze medewerkers. Wij hebben daarom diverse maatregelen genomen om verdere verspreiding van het Coronavirus te voorkomen. 

Onze maatregelen:

- Wij nemen gepaste afstand (1,5 meter)

- Wij begroeten u van harte, maar wel zonder de handen te schudden.

- Wij reinigen uw auto voor en na een onderhoudsbeurt of reparatie.

- Wij reinigen onze vervangend vervoer- en demonstratieauto's (proefritten).

- Wij vragen u om zoveel als mogelijk met PIN of contactloos te betalen. 

- Wij hanteren de hygieneregels volgens de RIVM richtlijnen. Als u klachten ervaart zoals door het RIVM beschreven, vragen wij u om telefonisch of via onze online kanalen contact op te nemen en een geplande afspraak te verzetten.

Veel gestelde vragen:

Ik heb een werkplaatsafspraak gepland staan. Kan ik langskomen?

- U bent van harte welkom om uw auto te brengen. Op verzoek kunnen wij u ook een haal- en breng service aanbieden zodat u nu niet naar onze vestiging hoeft te komen. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice. 

- Wij vragen u om uw sleutel op de balie neer te leggen.

- Wij houden u telefonisch of via onze Orange Motors App, SMS of e-mail op de hoogte van de werkzaamheden aan uw auto. Lees meer >>

Ik heb een showroomafspraak gemaakt, kan ik daarvoor langskomen?

- De afspraak gaat zonder tegenbericht door. Eventueel kunnen wij u ook andere opties aanbieden zoals een telefonisch gesprek of via Skype/Facetime. 

Gaat mijn geplande proefrit nog door?

- De afspraak gaat zonder tegenbericht door. Wij nemen extra hygienemaatregelen zoals het extra reinigen en luchten van de auto. 

- Op verzoek kunnen wij ook de proefrit bij u op lokatie uitvoeren binnen ons rayon. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik Orange Motors bereiken?

Onze klantenservice is iedere werkdag via de gebruikelijke kanalen bereikbaar:

1. Telefonisch via 010-2111111

2. E-mail: [email protected]

3. Contactformulieren op onze website

4. Ons Facebook, Instagram of LinkedIn social media kanaal

Zijn er alternatieven om een auto te kopen of advies te krijgen over een nieuwe auto?

Wij bieden u diverse andere mogelijkheden om online vanuit huis een auto te kopen, te leasen of een werkplaatsafspraak te maken. 

ONLINE AUTO KOPEN

PRIVATE LEASE

ORANGE MOTORS APP

Orange Motors biedt u de mogelijkheid om de nieuwe Opel Corsa, Astra, Crossland X, Grandland X en Ampera-e online te kopen. De auto wordt voor u klaargemaakt en kan desgewenst direct op uw huisadres worden bezorgd.


Wilt u een nieuwe Opel rijden tegen een vast bedrag per maand? Maak nu een keuze uit de door u gewenste Opel, configureer de auto naar uw wensen en bereken direct het maandbedrag. Is de auto naar wens, dan kunt u de auto direct bestellen.

Wilt u weten wanneer uw auto een onderhoudsbeurt of de APK nodig heeft? Of wilt u een afspraak maken voor een reparatie? Download nu de Orange Motors App in de App Store of Google Play. U voert uw kenteken in en de app wijst zich vanzelf. Bent u al klant van ons, dan hoeft u alleen het kenteken van uw auto in te voeren. Ook als u meerdere auto's heeft van Orange Motors kunt u ook deze aan de app toevoegen.